15. juni 2010

"a very make out'able face"

Jeg storkoser meg for tiden. Idag hadde jeg lunsj med Lene. Hun drar tilbake til Norge imorgen. Koselig å snakke norsk i Manchester, vi kan jo snakke om hva som helst uten at noen skjønner det. Etter lunsj ble det shopping, jeg elsker shopping. Kommer til å savne Topshop når jeg drar hjem, eller.. jeg er fattig student når jeg kommer hjem. Når jeg kom hjem med posene mine hadde Kiyo laget middag. Så idag hadde vi Japansk mat til middag, godt! Kiyo er en mester med spisepinner, det er ikke jeg og hun lo når jeg prøvde å spise nudler. Koselig kveld. Ellers så har de siste dagene gått med på å vandre gatelangs med de beste jentene og guttene, se filmer som kommer til Norge om flere uker, spise middager ute, kose med de 2 beste vertssøstrene som finnes, drinker med jentene på kveldstid og shopping. Jeg er helt ferdig på college, har nye fantastiske sko og jeg kan sove lenge hver dag. Hva kan jeg klage på?

Jeg elsker Manchester

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar