12. juni 2010

Livet

Jeg har hatt noen fantastiske dager i det siste. På fredag dro jeg til bassenget med Fatima. Vi flørtet med badevaktene, svømte og ble kastet ut av barnebassenget. Etter noen timer der dro vi til Pizza Hut og spiste oss for mette. Etter Fatimakos møtte jeg enda flere fantastiske mennesker. Vi dro på kino og jeg ble sentimental når de snakker om at jeg drar snart. Så de er alle invitert til Norge, kan bli spennende. Morsomt hvordan jeg fortsatt møter nye mennesker. Også hjemme går alt bra, før en dag bakte vi muffins.

Ellers så må jeg nevne at allergien min er verre enn noensinne. Øynene mine er røde, nesen er som ei elv og ørene mine er et kapittel for seg selv. Derfor har jeg idag låst med selv inne på rommet mitt og ryddet. D har mistet telefonen sin og en umulig å få tak i, så de planlagte planene går ikke. Heldigvis har jeg fortsatt litt tid igjen her i England, så alt ordner seg.

Også, kanskje jeg får handle alkohol på taxfree på veien hjem til Norge? Ja, hjemreisen er flyttet


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar