20. juni 2010

Let's crawl

Idag greide jeg å krangle med sjefen på Manchester Airport. Fatima skulle fly hjem til Danmark og jeg skulle hjelpe henne med bagasjen. Når jeg kom til henne i 3-tiden var hun veldig, veldig stresset. Hun fant nemlig ikke passet sitt og det var 3 timer til flyet gikk. Siden hun lå på gulvet og hylte, gjorde jeg det jeg alltid gjør når jeg ikke vet hva jeg skal gjøre: Ringer mamma. Så etter et par telefonsamtaler med blant annet politi og flyplass satte vi oss i en taxi. På flyplassen fikk vi ikke sjekket inn bagasjen hennes, så da måtte vi snakke med sjefen som igjen måtte snakke med det dansk politi og mange andre. MEN, hun fikk lov til å fly uten pass - så dagen var reddet. Selv om jeg måtte si hadet til Fatimalove. Trist!

Ellers så har jeg og Ellen tatt masse stygge cam bilder. Morsomt, eller "mushroomst" som de sier her når jeg skal ha de til å si morsomt. lmao



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar