23. juni 2010

Goodbye England


Imorgen reiser jeg til Norge. Kofferten er ikke pakket enda. Jeg har for mye klær og sko. Uka her har jeg vært i Huddersfield med D. Der har vi bare slappet av og kost oss. Ferie vet du. Gleden over livet forsvant når jeg ikke greide oppkjøringen på grunn av en teit feil, så jeg kommer jo tilbake til Manchester i løpet av et par uker for å prøve igjen. Det blir ikke det samme som å bo her da, men bedre enn å ikke være her i det hele tatt. Derfor skal jeg smile når jeg drar, jeg kommer jo tilbake snart - Tilbake til Manchester og mitt engelske liv. Selv om det bare er for et par dager..

En ting er helt sikkert. Jeg har lært masse, fått fantastiske venner og fått et helt annet syn på hvordan jeg vil leve livet mitt (og hvordan jeg ikke vil leve det) etter dette året. Å må pakke ned et helt år i en koffert som helst ikke skal være over 20 kg er forferdelig. Jeg vil bo her med min kanadiske fotballspiller rett over veien, med min japanske søster på loftet og en evig glad hund springende rundt omkring. Men, jeg skal hjem. Hjem til brunost, ordentlige dusjer og alle kjente. Så, jeg tar vare på minnene og går videre. Kanskje jeg kommer tilbake til Manchester igjen? Vet aldri.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar