1. juli 2010

What can I do? Say it's true

Ok. Kanskje på tide med et nytt innlegg. Jeg har vært hjemme i en uke idag. En uke dere. Det er sykt. Det føles ut som om at jeg har vært hjemme i flere mnd allerede. Tiden går fort. Jeg blir hele tiden spurt hvordan det er å være hjemme. Det er et skikkelig vanskelig spørsmål å svare på. Det er veldig, veldig godt å være hjemme igjen. Men jeg savner England. Jeg savner jentene mine, te og å snakke engelsk. England er en del av meg, I'm part English. Men jeg har noen av de beste vennene i verden. Overaskelsebesøk på bursdagen min med gave + muffins og gammeldags bursdagsfeiring med jordbær og is. Det er godt å vite at jeg fortsatt har vennene mine her i Norge.

Så, nå reiser jeg tilbake til Manchester på tirsdag. Jeg gleder meg. Har oppdaget hva jeg savner, så skal på shopping. Jeg skal kjøpe te, te og mere te + litt vimto. Prisene her i Norge er syke. Jeg må betale 20kr for en flaske vann!?! I England er det 50p. Så, jeg har et lite omvendt kultursjokk.

1 år, så blir det ganske sikkert The University of Manchester.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar