2. april 2010

første april

"Comedy duo Ashley J and Tee-J bring a night of
fun, laughter and entertainment in an improvised
comedy game show, where audience are judges."

Første april er over. Jeg ble ikke lurt av noen, jeg lurte bare hundene..

Igår var jeg veldig trøtt, somlet meg ut av sengen halv 2. Fant fort ut at jeg egentlig hadde det litt travelt. Jeg møtte Sofie og Ragnild i Manchester. Sofie var utvekslingsstudent her i Manchester ifjor. Så da ble det litt deling av opplevelser og noen råd å få. Rart å tenke på at vi aldri har møttes før, men fortsatt snakket som gamle kjente. Det er noe av det beste med å være utvekslingsstudent, du blir kjent med så mange forskjellige personer. Hun viste meg en del av Manchester jeg aldri har tenkt over, the Northern Quarter. Det var skikkelig koselig der. Vi dro til en supersøt plass og drakk tea. Dit skal jeg senere også. Snakk om typisk engelsk, jeg elsket det. Etter møtet med Sofie og Ragnild møtte jeg D i byen. Vi spiste oss for mette på Pizza Hut før vi dro til et komedie show, acting up. Det var kjempemorsomt og vi har bannet enda mere på at jeg bare er 17 år. Surt. Afterparty, her kommer ikke jeg. Morsomt at de har et tv-show også, enda tøffere at de kom bort til oss etterpå. Ja, kvelden var ganske bra og 100% vellykket.

Dette er årets påskeegg. Ikke så personlige som de norske, men det er sjokolade så. eh. ingenting å klage på :):):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar