30. mars 2010

Kissing in the rain/ Birmingham baby!

Jeg gjør masse for tiden. Så jeg blogger mere, slik at jeg kan se tilbake på det senere og tenke på hvor morsomt jeg hadde det i England. For øyeblikket elsker jeg å bo her. Jeg elsker å være utvekslingsstudent og jeg elsker å reise. I går dro jeg ned til Birmingham igjen. Kim fylte 18 år på søndag, og siden han er bestevenn så måtte et besøk til. Jeg hadde ikke snakket ordentlig med Kim siden før jul, så vi fikk tatt det igjen. Vi vandret rundt i Birmingham, shoppet litt og snakket masse. Birmingham er ikke en fin by, men den er ganske bra for shopping. Vi hadde photoshoot ute blant folk og hadde mange tilskuere. Det er så morsomt å ta bilder av Kim. Om han hadde vært litt høyere har han vært en modell, det er jeg helt sikker på. Just a shame he's gay. Etter mange timer med fotografering og gatevandring endte vi opp i en superkoselig restaurant helt nede ved kanalen. Hvor mye resten av restauranten vet om oss er jeg ikke helt sikker på, men en del må det være. Ikke alltid lett å ha private samtaler ute blant folk. Vi trøstet oss selv med at ingen kjente oss og at vi aldri kommer til å se de igjen. Hele kvelden var koselig Etter middagen dro vi til Kim's kjæreste hvor vi også møtte ei svensk jente. Vi drepte zombier på x-box og tok enda mere bilder. Sminking og pasta på gulvet før vi la oss og vi fant ut at jeg eier hele verden i tysk. Kim var stolt av meg, jeg greide å ha en hel samtale om hva jeg hadde gjort dagen før og den dagen, uten å gjøre grammatiske feil (flere i dette innlegget). Må også nevne at Kim begynner å bli veldig flink i norsk, han husker det vi lærte han på campen og han husker nye ting jeg lærer han:

Do har store pupper
(ser ned på kroppen sin)
Æi e kåt

Jag spiser små søte dyr, jaj ar vegetariner.

Dagen idag ble brukt på å gå i butikker før vi endte opp på Starbucks. 2,5 time der og jeg måtte dra tilbake til Manchester. Trist å si hadet til verdens beste Kim, men planen er London i juni. Turen tilbake var koselig og jeg fikk ringt til Norge og fortalt at jeg lever. Nå sitter jeg her, lager en superduper bursdagsgave til en super person og drikker tea ut av min lånte starbucks grande kopp. Det er snart på tide å legge seg, det blir en lang dag imorgen.


Kim/Simon's
Meg/Starbucks
Kim/Kim's sminke!!
Kim & Martine
Meg/Simon's
Det er lov å tolke feil ..
Sliten.
Restaurantkos
wihei
Stygge sokker, ellers fin
Spotlight.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar