28. mars 2010

Stoke-On-Trent

Tiden går fort fort, og det hjelper ikke at tiden er skrudd en time fram. Før dere vet ordet av det så er jeg hjemme igjen, men før den tid har jeg mange forskjellige ting på dagsordenen. Idag dro jeg til Stoke-On-Trent hvor jeg møtte Linn Maren igjen. Så koselig. Stoke-On-Trent var ikke så mye å skryte over, men hvem trenger en bra plass når man har Linn Maren og kamera? Ikke jeg iallefall. Vi har gått rundt omkring uten mål og mening, sett på plassen og vi "lagde oss en egen park". Jeg har kost meg, selv om vi ikke fant noe av det vi lette etter. Jeg har tatt mange bilder med mitt fabelaktive kamera som jeg endelig har her i Manchester igjen etter noen mnd i Norge, noe som førte til at jeg nå har et par hundre bilder av alt mulig. Jeg vil ha flere slike turer hvor man er på en helt ny plass, går rundt og bare koser seg. Dette er ett hint Linn Maren, jeg vil også finne et slott..

Må bare nevne at jeg har veldig, veldig lyst på de fine svarte skoene på Topshop. Mammaaaaa..

Her er noen av bildene jeg tok idag. Jeg har fått tilbake gleden av å ta bilder, deilig! Det eneste som ikke er så bra er at jeg ikke er på noen av bildene, men håper Linn har noen bilder av meg.

Linn Maren
Søtt.
Skoene.
Linn Maren kommer.
Her er jeg.
Manchester Picadilly

Stoke-On-Trent
Shopping
Linn Maren & Martine
Søte jenter! :-)
Mindre søte jenter
Søta

Bruker bloggen som en dagbok slik at jeg ikke glemmer hva jeg gjør, gjør jo ting hele tiden og da er det lett og glemme småting.

2 kommentarer:

  1. Og nå vet du hvor jeg har bodd siste sju månedene. Hadde jo vært fint om jeg hadde visst at dere kom da :P Jeg kunne vist dere de tøffe stedene XP

    SvarSlett
  2. Men Gina, glemte helt at du bodde der!! :o

    SvarSlett