23. februar 2010

Mamma, pappa, Frida & Elise - huskeliste?

Det er jo ikke saa lenge til dere kommer, whoop whoop. Gleder meg.

- Melkesjokolade & Smash
- Lakris (salt)
- Hvitost
- Makrellll

Ja, nok mat. Nei, de dropsene som bruker aa vaere i nissestrompa. Selger de paa bunnpris, ehm, klubb eller noe slikt. Rode og graae. De er gode, hinthint.

- Lacoste parfymene mine
- Kameraet mitt!
- Det Nye
- Tegneserierr


Ellers saa gaar alt bra. Jeg har fritime helt alene og det er kjedelig. Forrige helg var det Student Championship i handball. Morsomt. Spilte mot Oxford, Edinburg & Nothingham (alle jeg husker). Det var sol. Vi satt ute i short og t-skjorte, deilig. Manchester United spilte ogsaa, saa vi hadde lunch paa puben, men de tapte, huff. Etter kampene ble det pub nr.2, The Footage. Men jeg var ikke saa lenge, daarlig sammvittighet fordi jeg nesten ikke har veart hjemme i det siste. Paa grunn av sno paa sondagsmorgen, en rar telefon og misforstaaelser ble det ikke handball paa meg paa sondag. Vertsmoren min hadde en samling med mange jenter til mat, drikke og kos saa dagen var ikke helt odelagt uansett. Jeg er invitert paa et fancy dress party og en baby shower. Det lonner seg jo aa vaere tilstede naar vertsmor har besok. Igaar var det skole igjen, det var veeeldig kjedelig. MEN jeg og Anna brukte de forste timene til aa fortelle va vi hadde gjort i ferien. Veldig koselig aa mote folk igjen, selv om jeg ikke var hjemme en dag i ferien. Idag har jeg planer om aa overtale jentene til aa bli med paa nando's. De har verdens beste mat!

Og ja, rettskriving blir ikke det samme naar jeg ikke har de norske bokstavene.

Ha en fin dag, det skal iallefall jeg! :D

1 kommentar: