18. februar 2010

Stuck in love with each other, and there is nothing you can do about it.

Jeg har hatt noen fantastiske dager i Skotland, Edinburg. Begynte med en nesten 4 timer lang togtur helt alene. Jeg sovnet ganske fort og når jeg våknet var jeg i Skotland. Eller, iallefall var det fjell igjen, sauer og helt annen natur enn det jeg er vant til. Det var helt fantastisk, jeg ble forelsket i Skotland før jeg gikk av toget. Det første jeg ser når jeg går av toget er menn i kilt og en mann som står å spiller på en sekkepipe. Jeg var i himmelen helt til jeg fant ut at ingen andre hadde kommet enda. Så det ble et par timer shopping før jeg ruslet tilbake til togstasjonen. Da hadde mange andre kommet og jeg kom tilbake til himmelen. Møtte mange fra camp'en og mange nye personer. Koselig! Når alle hadde kommet gikk vi til et hostel og ble delt opp i grupper som skulle dele rom ilag. På mitt rom var det 7 norske jenter og ei finsk. Genialt? Ja. Koselig? Ja. Resten av turen gikk kjempefort og jeg skjønner ikke at jeg allerede er hjemme i Manchester. Vi dro på en spøkelses/hekse tur i bakgatene i Edinburg på nattestid, lenge siden jeg har ledd så mye og på samme tid være litt redd. Jeg har også opplevd Edinburg fra en turistbuss med guide. Forelsket meg enda mere i Edinburg. Alle bygningene er gamle, store og fine. Koste meg med historien og koselige mennesker, jeg har ikke kunnet hatt det bedre. Etter bussturen var det lunch på Hard Rock Cafè før det ble litt tid til å gjøre akkurat det vi selv ville. Så det ble enda en busstur til et museum, vi vet nå hvordan jorden ble laget og har overlevd et jordskjelv. Vi var jo en storby så det var ikke til å unngå at vi måtte gå litt på shopping. Hele gjengen har fine converse, og har funnet ut at The Curse of Converse suger. Jeg har sett fotballkamp, Manchester United mot AC Milan. Vi slo AC Milan 3-2, deilig. I pity the Italian boys. Vi dro til slottet, Edinburgh Castle og fikk sett enda mere pene bygninger + The National War Museum. Lukas stakkar skjønte ikke at de kunne stille ut nazi flagget. Det hadde de ikke lov til i Tyskland, by law. Så ble det nesten en tur til Glasgow, men vi endte opp på Starbucks før det ble gatevandring og kosekveld inne. Kan si som Lukas: Short summary please? Stakkars, han kan jo ikke norsk. Iallefall var dette et kort sammendrag av hva jeg har gjort de siste dagene.

Love you all xx

2 kommentarer:

  1. den perfekte søstra di(Y)19. februar 2010 kl. 05:09

    håpe du har kjøpt converse ta mæ (A)

    SvarSlett
  2. Haha, kjop dine egne naar du kjem! :D

    SvarSlett