3. februar 2010

Cheltenham it is, wait.. it was

Oy. Jeg har helt glemt å skrive om helgen som var. Jeg var jo i Cheltenham hos Linn Maren. Vi startet helgen med ekte engelsk fish & chips. Tro det eller ei, jeg har bare hatt det et par ganger her i England. En Harry Potter katedral, jeg var i himmelen. Den var veldig fin, tusen takk Linn Maren. Tiden i Cheltenham ble også brukt på filmer. Stakkar Linn Maren ble flau av å være jente, mens jeg bare kjente meg igjen. Jeg har også spist pannekaker og ekte fiskemiddag. Tenk om jeg har kunnet å lage slik mat da. Tror nok det blir matkurs på meg når jeg kommer hjem.. Også, må bare nevne det: Jeg blir like fasinert hele tiden når barn snakker engelsk. Er fasinert et ord?

Bilder stjelt Linn Maren, tusen takk søtis!

1 kommentar:

  1. Sann. Siste innlegget. No er eg ferdig med å lese igjennom heile akrivet ditt ifra du reiste til England. Kjekt og interresant å lese.

    Eg var på intervju med EF i dag for å bli utveksling i England, kan du anbefale det? Er skikkelig gira eg ! :D

    SvarSlett