6. februar 2010

I've would never say that dear.

Det er vår i England. Jeg går i hvite tøysko, solbriller og skjerf. Jeg elsker vår, men som alle andre ting er det også noe teit med denne årstiden. Allergi. Iår er øynene mine rammet. De er røde og klør. Læreren min ville sende meg hjem fra skolen og vertsmor gir meg tusen forskjellige øyedråper. "I think you should stop in today sweet, you don't look that well" Jaja, en fin måte å si at jeg ser ut som en søppelbøtte på. Iallefall. Idag er jeg hjemme. Gossip girl, lekser og jeg har ryddet rommet. Følte meg litt slem når jeg sa til Fatima at jeg ikke kunne gå ut med henne, men vi flyttet det til imorgen. Blir bra, håper bare at det ikke regner. Litt godt å være hjemme på en lørdag, har ikke vært det siden snow days i begynnelsen av Januar.
Fredager begynt å bli den beste dagen i uka. Ender nesten bestandig opp i bilen til Anna etter skolen for å kjøre til byen og kose oss på en eller annen restaurant og cafê. Igår var ikke et unntak. Jeg, Anna, Fatima og Aisha stablet oss inn i den lille bilen til Anna etter skolen. Brukte evigheter på å finne parkeringsplass. I byen møtte vi Mandy og en som jeg aldri husker navnet på. Vi dro til Nandos og koste oss der i mange timer. Det var jo meningen å ta masse bilder også, men kameraet mitt er fullt av bilder av Mandy. Jeg satt der og lignet på et romvesen, gud jeg hater øynene mine for tiden. Etter Nandos ble det litt shopping før jeg satte meg på bussen hjem. Hjemme ble det Eastenders og Corry. Jeg begynner å komme meg inn i såpene her nå, kry.
Jeg gleder meg til neste helg. 1 uke til ferie og reising. Dette blir bra.

1 kommentar:

  1. Jeg vet akkurat hvordan du føler deg i forhold til allergi og kløende/rennende øyne. Her er det snø og rundt 0 grader. Kjempefine skiløyper og livet er bare herlig :) Tante

    SvarSlett