9. januar 2010

Did you hear about the Morgans?

Jeg vil på skolen.
Jeg vil være sosial.
Jeg vil trene.

Jeg er lei av at England skal være teit. Det er ikke så mye snø. Jeg føler at jeg har vært usosial i
det siste. Jeg har rett og slett bare sovet, spist og sett tv. Ikke at det er så mye annet å gjøre når bussene ikke går, England in a nutshell. Idag derimot fant jeg en buss som gikk og møtte Fatima i byen. Vi var på kino, nandos og shoppet litt. Godt å møte henne igjen, hun har jo vært i New York.
Gleder meg til skolen starter på mandag. Endelig skal jeg være sosial igjen, selv om det betyr masse pugging til eksamen. Altså, det gjør meg ingenting å være usosial i enda 2 uker på grunn av dårlig vær altså! Jeg gruer meg til eksamen, noe som fører til at morgendagen ser slik ut:

09.00 - 09.30 Stå opp
09.30 - 11.00 Communication and culture
11.00 - 11.30 Pause
11.30 - 13.00 Sociology
13.00 - 14.30 Communication and culture
14.30 - 15.00 Pause
15.00 - 16-30 Sociology
Tidlig kveld og skole mandag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar