7. januar 2010

"The College will remain closed to all students at all sites until Monday 11th January due to snowbound car parks and dangerous access roads"

Jeg har min første eksamen den 15. januar og min andre den 19. januar. Så for første gang i mitt liv er jeg ikke glad for å få en uke ekstra juleferie. Selv om det er veldig godt å sove lenge og bare kose med hundene dagen lang. Jeg har tross alt lest en del til eksamen, men det er ikke så enkelt helt alene. Planen den uken her var at jeg og Becky skulle lese ilag, men hun bor på den andre siden av Manchester og på grunn av snøen går ikke bussene. For å gjøre alt bedre er nesten alle butikkene også stengt og engelskmenn handler inn alt av mat for å overleve i denne krisen(!)
.
Idag måtte vi ut av huset fordi en av hundene var "not so well". Jeg, Martine Aune, måtte holde en gal hund i fanget helt til vi kom til veterinæren. Tror jeg skalv mere enn hunden.. Jeg sa fint ifra om at hun måtte gå inn med hunden alene, så imellomtiden gikk jeg utenfor. Der så jeg dette (til deg mamma fordi du mente jeg ikke hadde nok bilder av hvordan det ser ut her i England):

Imorgen derimot skal jeg og vertsmor trosse både kulde og snø. Vi skal spise middag ute for å dra videre til et lokalt teater. Det eneste jeg vet er at det er "very English", så det kan bli litt spennende.

Utsikten fra vinduet mitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar