10. desember 2009

Jeg pugger -.-

Hva gjør Martine når hun skal pugge til prøve? Jo hun blogger. Imorgen har jeg en mock exam i Sociology. Jeg gruer meg. Heldigvis er det bare en mock, den ordentlige eksamenen er i januar. Så for å prøve å få noe inn i hodet mitt dro jeg med meg Fatima til min favoritt plass i Manchester, nemlig biblioteket. Brukte 2 timer der, på et emne. Jeg kommer til å gjøre det helt fantastisk dårlig på den prøven. Uff. Ellers så har jeg bare en uke igjen på skolen. Gleder meg skikkelig til jul, selv om den kommer til å bli litt rar. Ingen ribbe, julefester eller familiebesøk - joda, et år uten skal gå bra. Tar igjen alt det andre neste år. Familiebesøk får jeg forsåvidt iår også, vertsmoren min har jo en veldig snill familie. Fikk koselig kort av henne idag, slikt stort koselig et. Har jo også begynt å venne meg til og reise lenge til å komme på skolen, det er ikke fult så ille lengre. Jeg får mange aviser, møter masse folk og får tid til å lese dårlige bøker om journaliser i mote magasiner. Dette liker jeg. Alle gavene er sendt til Norge og nesten alle julekortene er skrevet. Imorgen skal jeg bake pepperkaker med vertsmoren min og vi skal pynte til jul. Lørdag skal jeg på kino også i bassenget en tur med Fatima, hun reiser jo fra meg snart. Tenk å feire jul i New York da, jeg er sjalu. Søndag er planen å ha en veldig jentete dag med film og pizza. Joda, tiden går fort.

2 kommentarer:

  1. Herrgud så rart! Morsom tilfeldighet :D

    SvarSlett
  2. Long time no see. Sorry fer at æ spamme bloggen din, skollj jo bli fast kommentator æ, men glømt adressa.. Og når Truls snakka me dæ, ja da kom æ på det! :) Skjer jo ut som du trives, det e bra. Vesst itj at du va i Manchester. Æ va missunli i utgangspunktet, men no vart æ sjekkelig missunli. Skjer fer mæ å værra fast tilskuer på Old Trafford no æ... (sjøl om du sekkert itj e typen t det! :P)

    SvarSlett