6. desember 2009

6th December 2009

Mandag: Skole, lekser, handballtrening
Tirsdag: Skole, lekser (!!)
Onsdag: Skole, lekser, skole, handballtrening
Torsdag: Lekser, skole, lekser
Fredag: Skole, pepperkakebaking


Slik ser altså den neste uken min ut. Masse skole, enda mere lekser. Jeg må bare stå på i 2 uker til nå før ferien, da kan jeg ta pause helt til jeg må begynne å pugge til eksamenene i januar. På fredag skal jeg bake pepperkaker med vertsmor, tusen takk for pepperkakedeig, geletopper og pepperkakeformer - det er hittil den beste kalendergaven jeg har fått. Det virker som at alt bare topper seg opp for meg nå. Så masse fint å se i Manchester, men jeg har ikke tid på grunn av alt for lang tid på buss hver dag og alle leksene. Derfor er det fint med helg, selv om denne helgen gikk alt for fort. På fredag var jeg på restaurant med vertsmor og vennene hennes, koslig. På lørdag var jeg på kino med Fatima før jeg dro hjem, ordnet meg og dro på den årlige handball julefesten. Der koste vi oss med god mat, pinlig musikk og dansing før vi dro hjem til Lene. Idag var vi å så på at herrelaget spilte. Vi kunne se at de hadde en hangover fordi de spilte dårlig. Midt i andre omgangen fant jeg ut at det var på tide å sette nesen hjemover og greide akkurat å komme hjem før det begynte å regne. Resten av dagen har blitt brukt på å rydde og støvsuge rommet, gjøre lekser, se tv og snakke i tlf. Hvis de neste 6-7 mnd går like fort som disse 4 har gjort, ja da er jeg snart hjemme i Norge igjen.
xx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar