21. november 2009

same martine, brand new place

Idag har jeg, *trommevirvel*, utforsket Chadderton. Jeg og min nye vertsmor var på 3 forskjellige mat butikker i dag, et for billig usunn mat, et for billige vanlig mat og et med masse rart. Etter en innføring i hvor hun har bodd og jobbet, viste hun meg alle plassene før vi dro til en "Charity Shop". Hun jobber der to ganger i uken, og idag hjalp jeg til. Det var spennende. Fikk sett masse rare ting og rare klær. Jeg ble faktisk så sur at vertsmoren min måtte høre på at jeg la ut med min groveste engelsk i 10 minutter, på grunn av at noen kjøpte den Manchester City skjorten som JEG skulle ha. Hallo, den kostet 30 kroner - jeg skulle ha den! Men så kom det inn en annen fotball skjorte som jeg kjøpte for hele 20 kroner, Oldham Athletic A.F.C. Haha, tipper dere ikke har en av de. Det er jo tross alt det lokale fotball laget da, de var store for mange år siden. Etter et par timer i butikken dro vi hjem og lagde middag. Middagen ble tilbragt i stuen med maten på fanget foran tv'en. Det var jo tross alt x-factor. Vertsmoren min var ikke helt fornøyd med min favoritt, men så tar hun det alt for seriøst også da - søtt. Nå som jeg først er inne på tv programmer så må jeg ta med at I'm a celebrity - get me out of here er ganske morsomt. Ja, her er tv'en på nesten hele tiden. MEN nå er det på tide med "Keiserens nye stil, et kongerike for en lama". Må opp tidlig imorgen, har jo handball kamper før det blir en tur på pub'en.

Her kommer jeg til å sitte imorgen, men har jo ikke vært på trening på ei uke så skal ikke klage. Slik går det når man er i Bolton for lenge, man blir rett og slett vant til å bare sove 24/7.

1 kommentar:

  1. HERREGUD!? ER DET HÅNDBALL I ENGLAND?!? :o
    er nivået bra?
    for jeg vurderer et år i england, og spiller håndball - så det hadde vært SUPERT <3

    og forresten. er skolen i england veldig vanskelig?

    SvarSlett