25. november 2009

Honestly? You act like children in nursery..


Helt uten sminke og sliten.

Til du som spurte.
Handball er ikke så populært her, men det finnes klubber. Nivået er helt greit, ikke noe spesielt å skryte over egentlig. Handball er en ganske ny sport her, men det er mange som jobber med å få den populær. Du liker visst handball, det er bra fordi handball er morsomt uansett hvor du er i verden. Skolen her er litt vanskeligere, eller for meg er det ett fag som er vanskelig. Engelsken venner du deg fort på, så fagene er egentlig akkurat like vanskelig i Norge som i England. Det eneste unntaket er English Language, men det visste jeg. Anbefaler å ta et år!

Så over til meg, meg, meg & meg. Jeg har nå kommet inn i en helt ny rutine. Må ta 2 busser for å komme til skolen, noe som er ganske surt. Det positive er at jeg får 2 gratise aviser, får de beste setene i bussen og får 1 time til å bare snakke tull med jentene på bussen. Kos. Har også greid og blitt syk, men må på skolen. Fikk jo sjokk når jeg oppdaget at de første eksamenene er om litt mere enn 1 mnd. Sykt. I morgen skal jeg til legen for et fullsjekk og innskriving, i følge vertsmoren min er det veldig viktig - "You may get ill darling". I helgen er det handball jente fest, kino, frisør, town og lekser som står på planen. For ja, jeg har begynt med lister. Lister for absolutt alt, kontrollfreak kan du si. Også er nesten alle julegavene kjøpt inn og julekortene skrevet, mangler bare å poste de. Spennende.

1 kommentar:

  1. lAGET MITT! OLDHAM! HAHA, KÆM HADD TRUDD DET?! WAY TO GO!

    SvarSlett