18. november 2009

I always wanted a dog

Kanskje det er på tide med en liten oppsummering av mine siste dager her i England? Jeg skulle jo blogge fordi jeg ikke hadde tålmodighet nok til å skrive dagbok, jeg ser nå at dagbok er akkurat det jeg har skullet skrevet. Heldigvis har jeg bare vært her i litt over 3 måneder, så jeg kan jo prøve å skrive dagbok resten av oppholdet. Skal ikke slutte å blogge, men noen ting er litt for personlige til å skrive om her. Alt i alt så kan jeg si at jeg har skiftet familie og at min nye vertsmor er kjempesnill. Hun har to kjempemorsomme hunder, Phoebe og Sabrina, som jeg allerede er helt oppslukte i. De er fantastiske. Før jeg kom hit bodde jeg hos iec'n min noen dager, noe som må nevnes. Hun bodde i et "Harry Potter hus". Det var som tatt ut av Harry Potter, akkurat som huset til familien Wiltersen. Jeg koste meg, føltes ut som jeg bare kunne svinge med tryllestaven hele tiden - så magisk var det der.

Også er det snart jul, så kom med julegaveønsker.

2 kommentarer:

  1. Lykke til i det nye hjemmet ditt :) Tror du vil få det bra der !

    SvarSlett
  2. Æ e missumnli. Koffer bytta du fam?

    SvarSlett