15. november 2009

Old Trafford eller Trafford Centre - lett, Trafford Centre

Hva skal man si? Jo at dette ikke er bra

Linn Maren dro hjem til Cheltenham idag. Det likte jeg ikke, fikk ikke vist henne alt jeg skulle. Manchester er en så fin by, trenger mere enn 2 dager her. Derfor Linn Maren - du er invitert til å komme hit absolutt når du vil (eller nesten da).

Uansett. I helgen har vi handlet litt. Jeg har endelig greid å begynne julegaveshoppingen. Så dere hjemme: Iår blir det bra'e julegaver. England er faktisk en ganske bra plass å handle julegaver. Vi svarte på noen spørsmål for en eller annen bedrift og fikk £5. Lett-tjente penger, wiii. Det regnet altså store deler av lørdagen, noe som førte til at det var alt for fullt inne på kjøpesentrene. Surt, men fikk da sett litt av de uansett. Linn Maren fikk også se OId Trafford, Trafford Centre (hjertehjerte) og mitt kjære bibliotek. Du er fantastisk, Linn (MAREN)!

Imorgen skal jeg på bursdag til ei på skolen, vi skal på kinesisk restaurant. Gleder meg litt kan du si, kanskje jeg får tid til handball trening også? Dette skal ordne seg!

Er det er fortsatt lov å savne camp?

1 kommentar:

  1. Old Trafford! <3 Æ VILJ!
    Seriøst Martine, kanj du færra på kåss hjemmekamp du vil? :O

    SvarSlett