27. november 2009

Du skuffet meg Synne, men jeg er glad i deg uansett

Kjære Synne

Igår leste jeg på bloggen din og ble svært overasket. Du hadde funnet en måte å redde julen på. Jeg ble så glad at jeg smilte for meg selv. Jeg var så glad i deg akkurat da, det var jo fantastisk. Det første jeg skulle gjøre idag var å kjøpe den brusen, men så er jeg jo meg selv igjen da, så det ble glemt. Etter skolen idag kom jeg på det igjen, og nesten spurtet inn i nærmeste butikk for å kjøpe. Jentene jeg var med skjønte ingenting, det var jo bare en brus. Jeg måtte stå i kø i nesten 10 minutter før jeg fikk kjøpt den. Det var lykke. Jeg åpnet boksen og smakte. Da kom følelsen, dette var da ikke julebrus! Jeg var frustrert, sint og trist etter nederlaget. Du ødela nesten hele dagen, tenk at du kunne si at det var julebrus. Det tok meg 10 minutter før jeg kom på at du kanskje ment en annen julebrus, det var jo tross alt bringebær på boksen. Kanskje du mente rød julebrus? Den er jo ikke så god som den ordentlige julebruse, Dahls Julebrus.

Glad i deg.
Klem Martine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar