29. november 2009

I'm in love

with my new shoes.


Idag er det første søndag i advent. Istede for å tenne lys ligger jeg i sengen, hoster og ser filmer. Ja, jeg har blitt syk og hater det. Igår kveld var jeg hjemme til Jessica og spiste taco, mmm. Vi var 10 jenter som rett og slett bare koste oss. Tiden gikk fort og jeg mistet bussen min. Måtte ta taxi hjem. Livredd for å ikke ha nok penger tok jeg ut £100 for å være på den sikre siden. Det tar jo tross alt 20 minutter. Fikk et sjokk når jeg så hvor mange pund han skulle ha for det, hele £15,40. Det er jo nesten ingenting, trodde jeg måtte betale veldig mye mere. Så mamma, jeg har fortsatt masse penger igjen selv om det ikke ser slik ut på bankkontoen min! ;)


1 kommentar:

  1. Oi, skoene var ganske stilig, men også høye hæler, sier Beate.

    Ellers så har vi i dag vært ute i snøen. Mali, jeg og Funny var ut i nitiden i dag tidlig og prøvde kjelkene. Mali prøvde også både ski og snowbord.

    Kos deg med arrangementene fremover i den koselige førjulstida.

    SvarSlett