9. september 2009

45 pund

Idag fikk vertssøsten min meg opp av sengen før klokken 7. Hun startet på skolen idag, og ville ikke dra alene. Derfor måtte jeg være med som moralsk støtte. Var der i hele 5 min før jeg satte meg på bussen til sentrum. Dro til Primark - brukte over 2 timer der. Primark er en av mine nye favorittbutikker (etter Topshop og River Island). Det er umulig å ikke kjøpe noe der. Det har ingenting å si fordi det er B-I-L-L-I-G. Jeg bare vandret rundt, ikke så mye å gjøre. Det var egentlig ganske kjedelig å gå rundt i byen alene. Blitt så vant til å ha folk rundt meg hele tiden. Idag var første gang jeg var over 20 min alene siden jeg kom hit, rart. Etter jeg kom hjem brukte jeg tiden på å rydde i klærne mine, ordne budsjettet og se Home and Away. Hadde egentlig tenkt å slappe av resten av dagen, men det gikk ikke. Vi fant ut at vi skulle dra til et kjøpesenter med bare vintage butikker. Nesten skummelt, alt var så koselig. Fant vår nye favoritt kafè! Greide å ikke bruke penger, noe som var ganske bra gjort. Måtte derimot bruke masse penger på busskort .. Og vi fikk ikke bare busskort dere. Vi fikk et telefon nummer og beskjed om å ringe om vi ville ta en drink. Haha, vertsmoren vår ble ikke så veldig begeistret for den. Fikk også vite at nabogutten hadde vært å spurt om vi var hjemme, skummelt.

1 kommentar:

  1. Lykke til på ny skole Martine. Klæm fra mamma

    SvarSlett