11. september 2009

Dette er bra

Da er jeg ferdig med mine to første dager på Trafford College. Tror aldri jeg har vært så nervøs som før første skoledag, men det gikk bra. En hel dag med "bli kjent" leker. Ifølge engelske ungdommer er jeg enten fra Irland, Canada eller kysten. Fin blanding for å si det slik. Ingen som trodde at engelsk er andrespråket mitt. Alle lærerne kaller meg Martin, noe som har ført til en del ubehagelige situasjoner. Alle vet at jeg ikke liker at de kaller meg Martin, så det har kommet mange forslag på kallenavn. Blant annet M, Martie, Martha og Mini. Lurer på hva som blir brukt. Gleder meg til å finne ut hva som blir brukt. Alle synes at det er sååå kult å ha ei venninde fra Norge. For i Norge snakker vi jo "Deutsch". Ja, det sier litt om hvor lite de vet om Norge.

(meg og tati)

Imorgen skal jeg møte to jenter fra skolen på Trafford senteret. Vi skulle visst shoppe. Måtte jo ha likedan skoleutstyr. Etter shoppingen skal jeg spise middag med Tati også skal vi på kino. Med slike planer kan jeg ikke gjøre noe annet enn å glede meg til morgendagen.

1 kommentar:

  1. Så godt å høre at du koser deg i Manchester! Virker som du havnet på riktig sted:) Lykke til snuppa ^^

    SvarSlett