8. september 2009

For vi er søte mennsker

Et innlegg til alle som ikke har vært så fornøyde den første uken til familiene sine. Jeg vet det ikke har vært enkelt for alle, men jeg vet også at noen er fornøyde. Noen har fått sine første kultursjokk, mens andre ikke har fått det enda. Det er ikke enkelt når kultursjokket kommer. Noen har det akkurat slik de trodde det kom til å bli, mens andre har ikke vært så heldige. Uansett så har den første uken vært full av nervøsitet, spenning og nye vaner. Det er ikke som å bo hjemme, det visste vi før vi dro. Vi er i en ny situasjon med nye mennesker, fantastiske mennesker.Tenk på de to første ukene våre.Å bli kjent med så mange mennesker på så kort tid var spennende. Vi fikk nye venner fra rundt omkring i hele verden. fantastiske venner.Venner som er i akkurat samme posisjon som oss. Jeg vet at mange allerede har startet på skolen, fått engelske venner og har begynt å etablere et nytt liv her. Vi kommer alle til å gjør det. Uansett hva som hender så har vi camp folkene, ikke glem det. Mange har hatt det tungt den første uken og kommet ut av den med hevet hode. Jeg er stolt av de. De beviser at man kan takle alt om man bare biter tennene sammen. En klem, en søt sms eller en telefonsamtale kan redde alt. Om 10 måneder kan vi se tilbake på vår første uke og flire av den. Dette året kommer til å bli bra, bare vent å se. Vi skal greie dette folkens, det er bare 10 måneder. Møtes jo på cowboy festival med ukulerer, låvefest og overnatting i lavvo neste sommer. Can't wait.

Jeg er sikker på at denne überkule fisken sikkert har villet tungekysse med dere alle!


Btw, Synne du gir inspirasjon selv om jeg ikke bare kan tusle inn på rommet ditt hver kveld <3>


3 kommentarer:

  1. Du er heldig som havnet i Manchester, hvilken organisasjon reiser du med? Vil du anbefale den organisasjonen?

    SvarSlett
  2. Jeg reiser med EF. Jeg har ikke hatt noen problemer med dem, men vet om noen som har hatt det. Jeg reiste med EF pga av campen (som forsåvidt var de to beste ukene i livet mitt). Tenker du på å reise eller?

    SvarSlett