9. august 2009

"Snakkes om et år da"




Å si hadet for et år er hardt. Hele helgen har bestått av gråting, klemming og avskjeder. Det er helt sinnsykt. Hvordan skal jeg greie meg uten vennene mine? I have absolutely no idea. Takk gud for msn, skype og telefoner. Heldigvis har jeg fått en kjempesnill vertsfamilie som ringer gratis til alle hustelefoner i utlandet. Jeg gleder meg til å møte dem. Vertsfaren min har til og med tilbudt seg å øvelseskjøre med meg, kult!

jeg kommer til å savne søstersen.



Reiser på lørdag, flere som begynner å få reisefeber?

6 kommentarer:

  1. Yes! 3 dager til vi drar til Oslo nå, Martine :*

    SvarSlett
  2. Så gøy, da skal vi nok på samme kamp!:) Drar klokka 7.50 eller noe, jeg må jo stå opp før fire på morraen! Da gleder jeg meg til å se deg!:)

    SvarSlett
  3. SV: Hihi, er fornøyd med det ja! :) Msnadressen min er helle-haakenstuen@hotmail.com :)

    SvarSlett
  4. Det er veldig okei:) Legger til deg også:) Så godt å høre at det ikke bare er meg som går med de tankene!

    SvarSlett
  5. SV:
    Ja, ser den. Har den store avskjeden å ta med bestevenninna mi på torsdagen jeg og. Blir vel ikke lett tenker jeg.
    Jeg reiser med EF jeg og, så vi skal vel på camp sammen om du skal?

    SvarSlett
  6. Ser deg på Gardemoen da, I guess ;p

    SvarSlett