10. august 2009

The Dream I'm Dreaming

2 dager igjen på Hitra og 5 dager igjen i Norge. Kofferten er pakket og reiseklærne ligger klare. Kofferten ble litt for tung. Jeg vet ikke hva jeg kan ta ut, alt er like viktig. Så jeg må nok betale litt overvekt, eller satse på at de ser igjennom fingrene på det. Satser på det siste, hihi. Idag kommer det tanter og onkler på besøk, enda flere avskjeder altså. Gleder meg til å komme meg bort ifra alle avskjedene. MEN skal jo ikke klage, snart reiser jeg jo. Drar til Oslo på torsdag. Ligger på Oslo Plaza samtidig som det er Oslo Fashion Week. Kan jo bli spennende å se om det er noen kjente personer der. Litt glad for at vi drar til Oslo så tidlig, slipper alt stresset.


Flere som reiser tidligere til Oslo?

6 kommentarer:

  1. SV;
    Ja, det er sant. Men flyturen er heldigvis ikke så lang da :p
    Jepp, reiser til Oslo på Fredag jeg, og skal ligge på et hotell ved Gardemoen natt til Lørdag. :)

    SvarSlett
  2. jeg drar på fredag, skal ligge på radisson-sas hotellet, kan visst bare gå inn på flyplassen :)

    SvarSlett
  3. sv: Ja hun får det helt sikkert fint :)
    ja det er det :(
    får håpe det går fort iallefall :D

    SvarSlett
  4. SV: Det skal jeg gjøre! :) Jeg skal linke deg også, det er bare hyggelig.

    SvarSlett
  5. sv: Jeg digger hello kitty, har lyst på en pc med hello kitty på jeg. Har lagt ut et innlegg på bloggen hvor de som følger bloggen min (via bloglovin og blogg.no) kan legg igjen en link. Ikke alltid like lett å svare alle leserne :D så da tar jeg meg en tur gjennom alle de som la igjen en link.

    SvarSlett
  6. Fin blogg du har :)!
    Jeg reiser med BA. Hvor i England skal du gå på skole? :)

    SvarSlett