3. august 2009

Packing.

Hvorfor har ingen advart meg om pakkingen når de forteller om hvor fint det er å være utvekslingsstudent? Ingen fortalte meg at det er helt umulig. For å få med meg alt jeg mener at jeg trenger må jeg sende minst 4 pakker med klær i posten, men det kan jeg ikke gjøre. Derfor sitter jeg her med alt for mange kjoler, sko og jakker som jeg ikke vet om jeg kan ha med meg. Å få plass til alt jeg trenger i kofferten er enkelt, den er tross alt på 120 liter. Problemet er at jeg bare kan ha 20 kg i den, overvekt orker jeg ikke å betale.

Noen som kan fortelle meg hva som er viktigst å pakke?

2 kommentarer:

  1. 20 kilo? :o Jeg får ha mer enn dobbelt så mye, hihihi. Og jeg tror jeg ikke klarer å holde meg under 46 kilo en gang. Jeg forslår at du dropper så mange av disse basisplaggene. Ensfargede topper, ensfargede genser og slikt - det kan du jo kjøpe der borte for en billig penge :)

    SvarSlett
  2. Hei!:) Drar du med EF, og skal du på campen da? Hoi, har akkurat samme problem som deg angående pakkinga. Men har hørt at man bare bør ta med seg sommerklær egentlig, så kjøper man sinnsykt mye klær nedi der. Så kan noen ettersende vinterklærne! :D

    SvarSlett