16. april 2010

living in a dream, your dream

Denne uken har gått fort, om det er bra eller ikke vet jeg ikke. Her hos Susan har jeg tre vertsbrødre. En av de er engelsk faktisk, han heter Scott og er egentlig ganske kjedelig. Ellers så er det to gutter som er her i England bare for å spille fotball. Så de går på en fotballskole slik at de kan bli oppdaget av talentspeidere. Det er Victor fra Brasil og Riccardo fra Italia. Trenger jeg å si at det er veldig pene og generelt bare deilige? De er det. Så, jeg har det ganske bra. Vi har sett filmer, spilt fifa og generelt bare kost oss hver kveld. Noe som har ført til at jeg er veldig trøtt, det blir alt for sene kvelder. Men jeg klager ikke, det er jo koselig.

På tirsdagen var jeg i en muslimsk ting. Fatima har fått et nytt søskenbarn og muslimske barn får ikke navn før de er en uke gammel. Så en uke etter barnet er født har de en stor fest for å gi barnet et navn. Trenger jeg å si at jeg var den eneste hvite personen der? Alle så på meg. Heldigvis var Fatima der, og vi koste oss. Alle der hadde på seg fargerike klær og jeg ble nedpakket i mat før jeg dro hjem. Det var en opplevelse jeg ikke har villet vært foruten.

Ellers så må jeg nevne at de siste dagene har jeg brukt sandaler og solbriller. Våren har kommet og jeg liker det!

Imorgen skal jeg møte Lukas igjen, jeg gleder meg. Har jo ikke møtt han siden Edinburg i februar. Han er fantastisk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar