13. februar 2010

It doesn't matter what you do, I can do better

Jeg er nå offisielt verdens beste utvekslingsstudent. Jeg har baket kake, ryddet og støvsuget mens vertsmoren min er på arbeid. Skal ligge over til Donouta inatt (vi skal gjøre Manchester utrygg, har jo med sko med høye hæler) og rett på handball imorgen før jeg skal møte en kineser, så får ikke så mye tid med henne. Det er jo tross alt valentines day imorgen, så hun måtte jo få en liten oppmerksomhet. Selv om det ikke var bare-bare å få ordnet kakemiks. Greide jo å sette meg på feil buss, så satt 1 time på buss irundt byen. Skulle være hjemme halv 2, var hjemme halv 3. Jaja, fikk sett nye plasser i Manchester. Uansett, her er kaken og mine små hjelpere:
Må stikke, pakke ferdig til neste uke og ikveld. Snakkes.

1 kommentar:

  1. Kor flink og søt du er :) Savner deg masse. Vær forsiktig når du er ut på by`n. Stor klem fra mamma

    SvarSlett