12. februar 2010

GI MEG EN NORSK DRØM

For jeg er lei av mareritt på Engelsk. Alt blir bare teit og for skummelt. Inatt skal jeg sovne med ipoden på med sangen counting stars, for sauer funker ikke. Til dere som vil vite hvordan jeg føler meg når jeg våkner, så har jeg et bilder her:
Denne uken har gått fort. Mandag var det handball trening etterfulgt av en tur på pub. College på tirsdag med masse drama, gud det er nesten som high school. Onsdag var det college igjen, litt mindre drama og for å gjøre dagen kjempebra så dro jeg først til Lene også på handball trening etterfulgt av enda en tur på puben. Det var nesten litt synd på Lene som måtte dra på handballtrening når jeg skulle det, haha slappfisk. På puben var det fotballkamp, søling av øl og sinnsykt morsomme utspill fra Jason. Jeg ler enda. Torsdag sov jeg helt til 10, det var veldig godt. Torsdag var det en liten tur i byen med Fatima og vi gikk oss nesten borte i et nytt (rart) kjøpesenter. Koselig. Idag har vi bare slappet av i byen. Sett på falskt hår, sko og bøker. Spist crap mat på Burger King og fått vår daglige dose med drama. Livet er hærlig dere (iallefall når vi leder 3-1).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar