4. januar 2010

(Yummy!)

Da er julen 2009 over. Etter en liten impuls tur til Norge i jula er jeg tilbake til England igjen. Jeg har fått mange klemmer av mennesker som betyr veldig masse for meg, jeg har festet og jeg har slappet av. Det var litt godt å ligge i min egen seng, dusje i dusj og spise grovt brød igjen. For ikke å snakke om å møte familien igjen, og vennene mine. Jeg kan si så mye om hvordan det var å være hjemme en tur, men kort oppsummert så var det koslig morsomt og kaldt. Koslig å komme tilbake til 3 pakker med søte kort, glad i dere.

Akkurat nå virker 6-7 mnd lenge, men det er ikke så lenge når jeg tenker på det. I januar har jeg eksamener også i slutten av måneden skal jeg kanskje til Birmingham en tur. I februar skal jeg til
Skotland, Edinburg, med EF og mange søte campfolk. I mars kommer det besøk fra Norge og da har det jo plutselig ikke så lenge igjen. Det siste halve året i England skal bli bra. Jeg skal oppleve nye plasser, tenke positivt og utforske England.

Imorgen skal jeg på skolen igjen. Mindre enn 2 uker til eksamen og har nesten ikke lest i det hele tatt. Smart? Jaja. Gleder meg til å møte alle igjen. Nyttårsforsetter? Nesj...

2 kommentarer:

  1. haha fine bilda. men æ syns Anders ødlægge det øverste bilde!!

    SvarSlett