26. desember 2009

"Don't talk to him, he's to young for you, he is only 20"

Idag er det boxing day. Det vil si at julen nesten er over. Iallefall pakkene. Julen i England var ikke som den er i Norge, men jeg tok meg selv i å tenke at den er bedre enn norsk. Det å våkne til julegaver var helt fantastisk. Jeg slapp å gå rundt en hel dag å vente. Hihi, jeg er sær nå. Juleaften ble tilbragt på 3 puber og en klubb. Vi dro ut i 3 tiden og kom hjem 12. Det var morsomt og fikk møte hele familien til vertsmoren min. Møtte masse folk som jeg aldri har sett før. Jeg kjenner jo ingen her i Chadderton, men nå vet jeg iallefall av et par. Jeg danset og snakket ivei hele kvelden. Det som var litt morsomt var at absolutt ingen trodde at jeg var fra Norge, nei jeg var fra London. "I don't believe you've been here for 4 months and picked up an accent like that" fikk jeg høre, den var visstnok posh. Har det ikke vært for at jeg egentlig ikke hadde lov til å være der, jeg er jo bare 17 år, så har jeg visst de bankkortet mitt eller førekortet.

Vertsmoren (blond) og familien hennes + meg

Idag er det middag hos Michell og David og imorgen er det fest hos Nat. Gleder meg. Hun skal lære meg å lage geleshotter, men jeg må nok vente til jeg kommer hjem før jeg prøver de selv. Surt, men slik er det å være utvekslingsstudent.

Ellers så likte jeg julegavene veldig godt iår. Det fine med å ikke feire hjemme er at jeg nesten bare fikk fornuftige ting. Som for eksempel sånn liten ting som jeg kan legge alle bildene mine på, back up, glattetang, sminke og paraply osv. hjerte hjerte hjerte.

1 kommentar: