16. januar 2010

<3 Primark

Her foregår det ingenting før min siste eksamen er overstått. Engelsk ungdom leser masse til eksamen og sosialisering er derfor nedprioritert. Jeg sitter med nesa ned i notatene mine og angrer på at jeg ikke har pugget mere iløpet av året.

Ellers så har jeg blitt kjent med enda flere på skolen, rart det der med en så stor skole. Kan ikke sammenlignes med Hitra vgs. Jeg hadde fish & chips til lunch en dag. Ingen skjønte hvorfor jeg syntes det var morsomt. Ikke det samme som salat i kantinen liksom. En eksamen igjen, etter det begynner livet igjen. Gleder meg. Imellomtiden skal jeg lese enda mere til eksamen og trene enda mere. Har ordnet meg månedskort på gym'en, så nå blir det ordentlig trening + handball. Yes.

En del av skolen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar