18. desember 2009

To fly or not to fly - that's the question

Idag har jeg vært på julehandel med vertsmoren min. Vi har handlet inn så masse kjøtt og alkohol nå at vi overlever ut hele januar - Helt seriøst. Etter noe som virket som en evighet inne på den butikken kom vi hjem og min prioriterings liste startet:

1. Food shopping
2. Revise comms
3. Get ready for town
4. Take the bus to town
5. Have fun
6. Take the bus home

Punkt nummer 1-3 gikk opp i røyk så fort jeg tok fram skoleboka idag. Jeg fant nemlig den nye boken min og der gikk tiden for fort. Skulle møte D klokken 5, halv 5 lå jeg fortsatt i treningsbukse og hettegenser. Det tar meg 20 minutter på bussen inn til sentrum, så jeg hadde 10*(!!) minutter på å ordne meg. Jeg kom bare 10 minutter for sent, så jeg kan ikke være noe annet enn fornøyd. Vi brukte for lang tid på primark, jeg hadde ingen anelse om hvor stor undertøyavdelingen der var - Vi brukte jo lang tid der. Så dro vi på kino, ja - det ble New Moon igjen. Denne gangen greide jeg å slutte og sammenligne den med boken --> Altså, filmen ble plutselig bra. Vi snakket oss gjennom hele filmen og utbrudd som "AHH, he's dead handsom" og "Look at him, he's a sex symbol" kom ut med jevne mellomrom. Jeg synes synd på de andre der.. Kvelden toppet seg med en god nyhet på facebook, men den kommer nok ikke ut her på bloggen.

Bilder kommer imorgen, finner ikke ledningen til kameraet mitt.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar