3. desember 2009

I'm cold, come closer, oh, now that's better

Nå skal jeg egentlig pugge til en mock exam i comms, men sitter bare på facebook og msn istede. Fornuftig jente anyone? Neida, jeg har bare en liten pause. Idag spiste jeg grovt brød med norsk leverpostei og agurk på, det var godt det. Så, nå har jeg sagt det også. Savner norsk mat litt, men så tenker jeg på de deilige rettene vertsmoren min lager og da savner jeg det ikke så mye uansett. Men godt er det med norsk mat uansett. Norsk sjokolade er iallefall godt, men dom som jeg er tok jeg med all sjokoladen på skolen idag. Mandy fylte 17 år og i gave hadde hun bedt om norsk sjokolade. Sjokoladen er populær og alt forsvant før jeg fikk i det hele tatt smakt på den. Det er litt trist, men så er det snart jul og jeg får helt sikkert nok god mat da uansett.

Haha, et helt innlegg om mat. Jeg er og blir et matvrak!

Mmmm <3

1 kommentar:

  1. Siste pakke før jul blir sendt snart, dersom spesielle ønsker må jeg få vite det helst i morgen (fredag). Adventsklem fra mamma :)

    SvarSlett