1. desember 2009

hjerte uggs

Når jeg våknet imorges var jeg sint, lei og ville bare hjem til Norge. Det var kaldt og jeg fant ut at det ikke er det samme å klage til seg selv som til Kaisa om at det er kaldt når jeg venter på bussen. Jeg så mørkt på å være her til juni/juli, hvordan skulle jeg greie det? Jeg savner jo alle hjemme så mye. Det var en mildt sagt møkkamorgen helt til jeg kom til den andre bussen. Jeg var som alltid litt for tidlig ute, så satt langt bak og hørte emo musikk for meg selv. Prøvde å få alle til å sitte så langt ifra meg som mulig, jeg ville bare være alene. Så kom Fatima som ikke brydde seg om at det så ut som at jeg ville sitte alene, hun skulle jo sitte med meg. Et par minutter før bussen går sto Yassar utenfor vinduet og smilte til meg. Han kom på å joinet oss bakerst i bussen. Halvveis til skolen kom Kerry på og et par minutter senere kom Emma. Jeg hadde helt glemt hvorfor jeg ville hjem tidligere, hvorfor vil jeg det når jeg har slike fantastiske venner her i England? Jeg har jo helt fantastiske venner, føler meg ikke alene i det hele tatt. Jeg har så lite tid at jeg har måtte begynt å si at jeg ikke har tid til å møte folk til tider, det er jo bra. Jeg liker England, skal nok overleve her til jeg må hjem.

Idag åpnet jeg den første pakken i adventskalenderen min. I helgen skal jeg på Handball Christmas Party, restaurant med vertsmor & co og på julemarked. Jeg begynner å få litt julestemning, selv om det regner hele tiden. Har aldri ønsket meg en paraply til jul før..

2 kommentarer:

  1. hvilke fag tar du i england?=)

    SvarSlett
  2. Jeg tar English Language, Sociology, Maths og 'Communication and Culture'. :-)

    SvarSlett