5. november 2009

Tiden går fort den. Ja - det føles akkurat ut som at den flyr

Å oppdatere blir bare vanskeligere å vanskeligere skal jeg si dere. Som så mange utvekslingsstudenter har sagt før: Det er så mye annet å gjøre, oppleve istede for å blogge. Så dere må ha meg unnskyldt.

Siste innlegg er fra Italia. Italia var digg, mildt sagt. Vi hadde det kjempemorsomt og fikk oppleve en del helt nye ting. Selv om været ikke var så bra når vi var der, så fikk vi sett store deler av byen. Oppdaget også at Torino ikke er en turistby, noe som er veeeldig rart - det var jo så pent der. Vi møtte mange italienske gutter (og noen jenter). Camillo tok oss med ut på nattklubb, noe som var en opplevelse i seg selv. Vi brukte ca. for lang tid på å ordne oss, ifølge alle andre enn oss. MEN det er slik det skal være. Nede i Torino møtte vi mange av vennene til Camillo, og en av de hadde vært på et utvekslingsår i Sverige(!!). Vi vandret gatelangs og når vi endelig kom til den gaten nattklubben lå i snudde Camillo seg og sa: "Did I remember to tell you that it's a gay club?". Jeg skulle ønske jeg kunne sett reaksjonen til meg og Tati da. Kvelden ble bra, selv om det å sjekket opp av jenter og gutter på samme kveld var "litt" drøyt. Vi fikk danset masse (og sett masse rart). Morgenen etter var det engelsk frokost (på en italiensk vei). Hadde nemlig med oss 2 gutter hjem ifra nattklubben, så de lagde frokost til oss. Resten av dagen ble brukt liggende forran tv'en med skrekkfilmer og druer. Ellers så besøkte vi det høyeste punktet i Torino, var på mange kafè'er og bare koste oss.


Etter vi kom hjem fra Italia har jeg gjort masse lekser, trent og fått flere venner. Har til og med sovet over hos en norsk jente fordi jeg ikke kom meg inn hjemme o.O Det var faktisk ganske skummelt. Den dagen vi kom hjem bestemte jeg meg for å dra på handball trening. Etter handball treningen dro vi på pub'en også kjørte Ingrid meg hjem etterpå. Når jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg ikke hadde nøklene mine med meg, så det endte opp med at jeg ikke lå hjemme den natten.
Også pappa, dataen min e klikk. Alt e kjempetregt, sponse du ekstern harddisk te mæ sånn at ikke miste bildan mine om nå sjer? Takk på forhånd, gla i dæ!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar