10. oktober 2009

What a night + gullfisklykke

Jeg venter bare på at de dårlige sidene med å bo i England skal komme. Føles ut som at alt bare er lykke for tiden. Fredagskvelden var morsom. Vi var 3 norske jenter som startet ilag med norsk sjokolade, seigmenn og snakking. Fikk sett hvordan det er å bo som student her i Manchester. Jeg likte det. Så dro vi videre til en en klubb. Vi skulle egentlig være der tidlig, men jeg greide å komme en time for sent. Haha, å komme for sent er blitt litt min ting her. Tror vi var litt heldige med dørvakten da. Lene gikk inn først, også skulle jeg komme inn etter henne. Jaja, vi er smarte. Vi hadde jo samme legitamasjon. De så leeeeenge på visakortet mitt(lene's), men jeg kom meg da inn. Selv om han visste at jeg ikke var gammel nok. Vi hadde hattefest. Gleder meg til å få bilder, da blir det oppdatering dere.

OGSÅ til dagens store nyhet; Jeg har fått meg gullfisk. Den er orange og heter Pinky. Tati fikk en også, hennes heter Brain. Pinky and Brain. Jeg har aldri hørt om en tegneserie med det navnet, alle andre her hadde. Til og med han i butikken. Han spurte om hvilken fisk jeg ville ha, jeg svarte den styggeste. Han ga meg den mest adorable i hele butikken.

1 kommentar: