31. juli 2009

The Perfect Rainy Day.

Oppskriften på en perfekt regndag:


Det Nye

Sex and The City

Neglelakk

Hårkur


Idag har jeg virkelig bare hadd det koselig etter at det begynte å regne. Jeg har dusjet lenge og tatt hårkur. Nå har jeg det aller nyeste Det Nye på fanget og Sex and The City på tv'en. Neglelakken står klar, det eneste jeg lurer på er hvilken farge neglene skal få denne gangen. Alle planene mine for kvelden er skrinlagt. Det er så godt med slike kvelder der du kan slappe av og bare tenke på deg selv.



Andre som har slike kvelder?

1 kommentar:

  1. Det høres seriøst dritdeilig ut! Hver dag i mitt liv er sånn.. Neida :) Men jeg er generelt ganske slapp av meg!

    SV: Jeg vet! Og jeg har ikke sagt hadet til venner og kjæreste enda.. Dette blir ille.

    SvarSlett