26. juli 2009

20 dager.



Idag er det 20 dager til jeg reiser. 20 dager som jeg skal bruke på venner, pakking, reising, jobbing og festing - Tror nesten ikke jeg får tid til alt. Den siste måneden har jeg funnet ut og oppdaget nye ting ved meg selv. Jeg har blant annet begynt å glede meg til å dra på jobb, noe jeg aldri trodde kunne hende. Å jobbe på et sykehjem er spennende og jeg vet aldri hva som kommer til å skje. Jeg som bestandig har vært sterkt imot å jobbe innen helsesektoren.


Har du sommerjobb og trives du i den?

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Så kult at du også skal til England da :D Hvilken organisasjon reiser du med? Og ja, jeg har sommerjobb på klesbutikk og gleder meg til lønna skal brukes i England =)

    SvarSlett
  2. har ingen jobb, skulle ønske jeg hadde though, hadde vært greit med noen ekstra penger å bruke i England.

    SvarSlett