6. mai 2010

What's goin' on between you two??

love you

Jeg har alt for mye skolearbeid å gjøre for tiden. Biblioteket er mitt andre hjem og ibux min bestevenn. I et lite sekund angret jeg på at jeg tok studiespesialisering istedet for yrkesfag, men så kom jeg på at jeg ikke er ei jente som tar det enkle løsningen og at jeg aldri har kommet til å blitt fornøyd med å gå yrkesfag. Så jeg tok på "think positive" hatten og bestemte meg for å prøve. Så, det er det jeg gjør for tiden - Jeg prøver, også kjent som studerer til eksamen.


(Vinto og kjærlighet på pinne er et must)

Heldigvis er det ikke bare jeg som studerer her, alle gjør jo det. Med intens pugging kommer deilige pauser. Idag var pausen en biltur inn til Manchester med Anna. Et "bedre" måltid på Nando's, som vanlig. Målet er å få en hel kylling gratis før jeg drar hjem, idag fikk vi 1/4 kylling. Nærmere målet, nærmere hjemreise..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar