2. mai 2010

Drop dead gorgeous

Det er søndag igjen. Jeg elsker søndager her i England. Om jeg er heldig er versmoren min oppe noe som vil si at hun lager engelsk frokost til meg som jeg spiser foran tv'en med Hearbeat på. Jeg nevnte for vertsmoren min at jeg synes den serien er koselig, så nå blir den tatt opp slik at jeg kan se det akkurat når jeg vil, altså søndagsmorgen.

Dette har vært en morsom uke. Mandag og tirsdag var normale. Onsdag dro jeg og Becky til en plass kalt Sale i den 3,5 timer lange pausen vår. Hater den pausen. Etter siste time dro jeg til byen med Pearl. Skulle egentlig bare være der i en liten time, men tiden går for fort. Vi møtte noen venner av henne i en park og der ble vi hele kvelden. Vi klippet håret til en av guttene, prøve oss på trikse syklene deres og vandret rundt. Vi spiste nudler med spisepinner (det tok meg 2 timer) og bare koste oss. Merket ikke at det ble sent før det ble mørkt, så jeg som skulle ha vært hjemme i 7 tiden var hjemme i halv 11 tiden.

Fredag besto jeg teorien på bil og gikk rundt hele dagen med et kjempestor smil rundt munnen. D var med meg hjem etter skolen. Det er lenge siden jeg har ledd så mye i løpet av et døgn. Å ta en buss til Cliteroe var en opplevelse i seg selv. Navnet dere, navnet! Vi hadde mange planer for kvelden, men endte opp med å farge håret mitt og se film. Koselig.

På lørdag ble verdens beste søster konfirmert mens jeg satt i en bil på vei opp mot en liten by ved grensen til Skotland, Carlisle. Datteren til vertsmoren min studerer der og eksamens oppgaven hennes var en musikal. De hadde to forskjellige cast, noe som betyr at halvparten av forestillingene har de en annen rolle. Derfor måtte vi se musikalen 2 ganger. Den var kjempebra, så å se den 2 ganger var bare morsomt. Imellom forestillingene dro vi til en restaurant. Endte opp med å ta taxi til restauranten fordi ene hjulet på bilen var punktert. Drama, drama, drama. Dagen var kjempekoselig. Og jeg er offisielt veldig fjern. Jeg gikk rundt med kameraet hele dagen uten å ta et eneste bilde. Det er jo umulig..

Nå skal jeg dusje for å så dra til Fatima. Vi skal pugge til eksamen, kjedelig. Men mindre enn 1 mnd igjen nå!

2 kommentarer:

  1. hei martine
    jeg er ennu på hitra her er det kaldt reiser hjem torstdag gleder meg til du kommer hjeim
    hilsen mormor

    SvarSlett
  2. Gleder meg jeg også, mormor. Klem Martine :-)

    SvarSlett