23. mars 2010

Vil dere ha en oppdatering?

I det siste har jeg bare kost meg masse. Forrige lørdag ble tilbrakt i sofaen med tea og Harry Potter på tv'en, en liten tur på shopping også på fest til Mel. Det ble en heidundrende kveld og det ble 4 slumringer på vekkeklokken på søndag før jeg kom meg opp av sengen. Altså en bra kveld. Søndag ble det en tur på et kjempestort marked med Fatimalove. De solgte absolutt alt fra vaskemaskiner til hairextesions. Vi hadde det veldig morsomt med solbrillene og vi vet nå hvordan tepperense produkter fungerer. Etter mange timer endeløs vandring endte vi opp med kylling og nudler hjemme til Fatima før vi kollapset på sengen. Vi var utslitte! Trenger jeg å nevne at det var nesten 15 grader og masse sol? Etter et par timer sløving og hårkrølling dro vi til en park før jeg satte meg på bussen hjem igjen. Veldig, veldig koselig helg!


Resten av uken her har bestått av skolearbeid. Vertsmor har reist på ferie, så nå har Carla flyttet inn med typen sin for å passe hundene. Hun er egentlig ganske kos selv om typen hennes ikke snakker. Teit. Jaja. Jeg overlever. Var på handball trening igår og det kjennes veldig godt på kroppen idag. Også fordi jeg vet at tanter, onkler og resten av familien leser bloggen kan jeg nevne at det regner her, det har ikke regnet så mye siden jeg kom hit. Og av alle dager den dagen jeg ikke har med meg paraply...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar