13. november 2009

Long time, no blog, I'm sorry, I'm happy - Linn's here

Den siste uka har vært spennende og interessant på flere måter, men mere om den når jeg føler for det!

Idag hadde jeg en morsom dag i byen med masse jenter som faktisk digget å bare sitte å se på gutter (og kommentere, diskutere og sammeligne utseende) haha, jeg ble glad. På mandag er det bursdag på kinesisk restaurang, wii,

Akkurat nå sitter jeg her på gjesterommet med Linn Maren. Hun skal nemlig tilbringe helgen her, noe som er superdupert. Hun/vi ligger på gjesterommet på grunn av en kjedelig vertssøster som faktisk hadde sovnet før klokken 10 ikveld, sjokkert. Nå er det på tide med en hangover (filmfilmfilm). Jeg gleder meg, denne helgen blir bra. Stakkar Linn Maren som må overleve med en overbegeistret meg, hun skal nemlig se alt jeg har sett her - og mere. Først på dagsordenen for imorgen står det "pakkehenting". Spennende, spennede, spennende.

Foresten, her var jeg igår. YES, det var morsomt - mere om det siden :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar