7. november 2009

Idag kjøpte jeg 3 hallo kitty sokker, de er røde + rosa + blå

Jeg er så glad i dag, også når jeg tenker på ukene mine framover så blir jeg enda gladere. Endelig begynner jeg å ha ordentlige planer igjen, vet hva jeg skal gjøre. Dette er bra! Imorgen skal jeg spille handball igjen, to kamper oyoyoy. Jeg skal starte også, wiiii. Etter kampene skal vi på pubben, såklart, vi skal spise og se Manchester United knuse Chelsea. Jeg gleder meg. Eff kommer å heier på meg også, morsomt. Hun skal ta bilder, yes. Idag var jeg i svømmehallen, jeg prøvde å lære henne å svømme på ryggen. Hihi, gikk ganske bra faktisk. Stolt. Snakket med Johannes i tlf idag "Hei, æ går hjem no og må snakk med nånn fordi det e skummelt i mørket" Stakkars gutt, men kos å snakke med han igjen! EF campen rulte. Har fått pakke også. Melkesjokolade, ifa og mine fine røde Nina sko. Ringte bestemor og bestefar, det var kos. "E dæm lavgravid dæm da", hihi bestefar er søt. Neste helg kommer Linn Maren på besøk, gleder meg. Skal vise henne Manchesteeer. Helgen etter har vertsmor bursdag og jeg skal på julegaveshopping. På tordag tennes julelysene her også, med konserter og fyrverkeri. Kult. Også har Starbucks fått julekopper, de er søte.
Random, jeg er glad.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar