22. oktober 2009

"You make it too easy for me to read you marty" Yassar, 17

Nå er det snart half-term, jeg gleder meg. Det eneste som er litt synd nå om dagen er at jeg er bedt på mange halloween fester neste helg, men kan ikke gå på en eneste en - jeg er jo i Italia. Halloween er en ganske stor ting her. Alle har fester og butikkene er fulle av utkledningsklær. Jeg spurte Cammilo (han vi skal til i Italia) om de feiret halloween der, og det gjorde de. Så blir nok feiring på meg også.


Også, på bussen idag snakket jeg med Junior (?). Han er fra Frankrike, men prøver å skjule den franske aksenten - det er litt trist. Han hadde en lang tale om at han fikk lettere jobb når han brukte den franske aksenten sin, så jeg fikk han til å snakke med fransk aksent. Ja, det var ikke så veldig vanskelig å få hjertet mitt til å banke veeeeldig fort. Det var rett og slett fantastisk! Gjett hvem jeg skal sitte med på bussen hver dag fra nå av da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar