17. oktober 2009

Manchester, Manchest'a, M'cr

Beklager, jeg er dårlig til å blogge. Ting har blitt en rutine her nå. Jeg står opp, ordner meg, skole, hjem, tv, middag, handball osv. Den engelske kulturen er .. normal nå. Jeg har rett og slett vent meg til den. Uff nei nå høres jeg ganske negativ ut, det er jeg ikke. Jeg elsker England! Det er morsomt å spille handball igjen, og like morsomt å gå på pub'en etter hver eneste trening. Jeg blir like overasket hver gang noen snakket norsk til meg, selv om jeg egentlig er vant til det. Å ha ei vertssøster fra Tyskland er også helt greit, hun er fantastisk. Manchester er den beste byen i verden, blir aldri lei av den. Den har alt jeg trenger - en katedral, shopping og masse gamle bygninger. Det er også helt greit å ha Sky +. Jeg kan tross alt ta opp Gossip Girl og se hver episode 1000 ganger, jeg kan jo ikke få det bedre. Primark, Topshop, River Island, New Look - u name it. Har uendelig med shopping muligheter, like a dream. Fotball er fotball, United og City. Avhengig av hvilken farge jeg liker best. Planer for framtiden er lagt. Jeg skal til London, Eastbourne, Cheltenham, Milano og Torino. For å gå litt lengre fram i tid - jeg vil studere ved universitetet her. Det største problemet nå er etterveksten min. Hvilken farge skal håret mitt få denne gangen?

Norwegian Blue. Altså, jeg elsker denne pub'en.

1 kommentar:

  1. Ikke så veldig mørkt, du e fin med lyse striper i !!

    SvarSlett