28. september 2009

Wanna see England?

Jeg er reddet. Idag kom pakken med knekkebrød, leverpostei og norsk sjokolade. Knekkebrød fordi jeg er veldig lei av hvitt brød og levrpostei fordi.. eh, for at mamma syntes jeg kunne få det. Volleyball genseren kom også, kommer vell spørsmål om hva volleyball er også snart da. Blir ikke overrasket for å si det slik.

Igår dro vi til et kjempestort loppemarked. Vi skulle ikke handle noe, men det er en opplevelse i seg selv å være der. Blant annet denne dama:


Vi var også i noen kjempefine parker. Gikk rundt i drømmeland. Alt var så.. Engelsk! Jeg fikk med meg vertsfamilien min p åmasse bilder. Selvutløser er tingen dere.

Også foresten så fant jeg et tårn, dette er England dere!
Dagen endte på en pub med søndagsmiddag. Eneste problemet var at vertsfar var lei av kameraet, så det ble igjen i bilen...

1 kommentar:

  1. har du tatt det siste bilde selv?

    Super stili! :D

    SvarSlett