21. september 2009

Hjulene på bussen de går rundt og rundt

Jeg glemmer å gå av bussen. Det skal jo egentlig være umulig, men jeg har sålangt greid å gjøre det 4 ganger. Å bo i en by med så mange fine hus er jo ganske spennende, iallefall mere spennende enn å følge med på hvor jeg skal gå av. Heldigvis går alle bussene til Piccadelli, som er nesten den eneste plassen jeg vet av. Så det er ikke verdens undergang om jeg glemmer å gå av. Jeg begynner faktisk å like det. Får jo sett så mye av byen og masse mennesker. Byen er foresten kjempefin. Alle bygningene er så gamle, jeg liker det. Skal få somlet meg ut for å ta bilder i løpet av uken. Kjøpte jo nytt kamera idag, wihi. NÅ skal det bli bedre med bildeoppdateringer. For det er pent her, veldig pent.

aha, kan de ikke bli ferdige med snakking snart?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar